استارررکککک
صدای معلم توی گوشم میپیچه و سریع کاغذو جم میکنم و کتاب درسی رو باز میکنم ، صفحه ی 56 فصل دنیای موازی ... ازونجایی که تمام این درسو مو به مو بلدم کلاس برام حوصله سربره و سعی میکنم فراتر از کلاس برای دنیاهای موازی نامه بدم .

از بین نامه هایی که از دنیاهای موازی به دستم رسیده یه کمی از دنیاتون میدونم که چه چیزای مشترکی با دنیای ما دارید ، و اینم میدونم که دنیاتون چقد جذابه ، ولی قول میدم که دنیای منم براتون جالب باشه . برا اینکه تفاوت هارو بهتون نشون بدم تصمیم گرفتم کل اتفاقای امروز را باهاتون به اشتراک بزارم . مثلا الان که دارم نامه رو مینویسم تو مدرسه و سر کلاس گیتیک و به دور از چشم معلمم wink

 اگه نمیدونید کلاس گیتیک چیه باید بگم همونطور که از اسمش پیداس { گیتی + ک } یکی از علوم بنیادیه که بیشتر از سیستم ها و کارکرد ها برامون میگه مثلا گیتیک بهمون میگه که معنای کلمات به درد نخور دفترچه راهنمای یخچال چیه ؟ اون موقع دیگه به درد نخور نیست . یا درباره سیستم فضا پیما ها و یا از دنیا های موازی برامون میگه .

 

با برخورد گچی به سرم متوجه عصبانیت معلم میشم و برای مدت کوتاهی از نوشتن دست میکشم . با اینکه درس مورد علاقه مه اما زیاد نمیتونم با معلمش کنار بیام ، میدونید من درس دنیاهای موازی رو خیلی دوست دارم ، فکر کردن به اینکه ممکنه توی دنیای دیگه یکی از شما الان دقیقا کنارم نشسته باشه خیی جذابه ، البته که همین درس و پیگیری های من موجب نامه دادن من به شما شده چون نامه دادن به دنیاهای موازی چیزی نیست که همه بلد باشن ، جدا ازون به ساخت و ساز ابزار هاهم علاقه دارم که باز زیرمجموعه ی همین گیتیکه .

زنگ تفریح میخوره و با اشاره ای به دوستم سریع از کلاس میزنیم بیرون عو راستی اسم دوستم دراکوعه دراکو پیشنهاد میده که بریم و تیره پنیرک  بگیریم ، خب اینجا باید بازم اضافه کنم که تیره پنیرک یه جور میوه از درخت پنیرکه ، ما این میوه ی تیره رو چون خیلی شادی آور و دوست داشتنیه پس از چیدن از درخت کادو میپیچیم و می فروشیم و خیلی هم خوشمزه است ، خب شاید این زیاد براتون جدید نباشه ، احتمالا شمام تو دنیاتون چنین چیزی دارید .