چیزی که از بقیه درباره ی دنیا های موازی شنیدم این بوده که یه عالمه دنیا وجود داره که تو همشون من هستم ولی اتفاقات و زندگی متفاوتی دارم و عموما باور دارن که این دنیا ها به طور فیزیکی وجود داره ...
ولی من به وجود فیزیکیش باور ندارم بلکه به نظ.رم دنیا های موازی همون احتمالات زندگیمونه 
چند تا پست قبل یه کتابی معرفی کردم که توش ، کتابخونه ای برای هر فرد وجود داشت که بی نهایت کتاب داشت و تو هر کتاب زندگی همون فرد بود اگر که تصمیم های متفاوتی گرفته بود . و می گفت که کتاب هایی که برا آینده ی من وجود دارن بی نهایت تاس ، ینی بی نهایت احتمال برای آینده ی من وجود داره که با مرگم پایان میابه ، یعنی مرگ نقطه مقابل احتمالاته ... { نمیگفت مقابل زندگیه }
اگه علم مربوط به اینا رو دوست دارین ، میتونین گربه ی شرودینگر و نظریه ی کوانتوم رو بخونین 🙂👌
دنبال کننده های عزیزی که از بس ساکتید که تا امروز متوجه حضورتون نشده بودم😂😐 ... نظر شما چیه ؟ به دنیا های موازی به چه شکل اعتقاد دارین ؟